Veel gestelde vragen

Wanneer heb ik een abonnement bij theater De Voorveghter?
Wanneer u reserveert in de voorverkoop, bent u automatisch abonnementhouder.

Hoe betaal ik mijn abonnement?
U ontvangt een factuur en maakt het verschuldigde bedrag in één keer over. Na ontvangst van uw betaling worden de kaarten aan u toegezonden.

Hoe weet ik of een voorstelling een inleiding heeft?
Wanneer een voorstelling een inleiding heeft, staat dit altijd vermeld bij de voorstelling in deze brochure of op onze website. Inleidingen zijn gratis en beginnen doorgaans om 19.15 uur in de foyer. Er is een maximale capaciteit: vol=vol. Na aanvang kunnen wij u niet meer binnen laten, omdat dit kan storen.

Toegangsprijzen en kortingen
• Groepsreserveringen vanaf 10 personen zijn mogelijk met korting, na overleg met één van de theatermedewerkers. Dit geldt echter niet voor kaarten die gereserveerd worden in de voorverkoop.
• Voor jongeren tot 21 jaar met CJP en ouderen vanaf 65 jaar
geldt de entreeprijs met korting (wij kunnen vragen naar legitimatie). Enkele voorstellingen hebben een vaste prijs en dus geen korting.
• Bij familievoorstellingen geldt voor kinderen tot 14 jaar een
speciaal tarief. Enkele familievoorstellingen hebben een vaste prijs en dus geen korting.
• Bovengenoemde kortingen zijn niet mogelijk in combinatie
met andere kortingen. In alle gevallen geldt de hoogste korting.

Profiteer met uw biebpas van korting bij De Voorveghter! Gedurende dit seizoen krijgt u € 2 korting op de reguliere toegangsprijs* als u bij het afhalen van de kaarten uw biebpas laat zien. De korting geldt alleen in de losse kaartverkoop.
*De korting is niet geldig in combinatie met andere kortingsregelingen en geldt niet voor familie- en gastvoorstellingen.

Ik heb kaarten, of heb besteld, maar ben verhinderd. Wat nu?
Kunt u een voorstelling onverhoopt niet bijwonen? Dat is in de meeste gevallen geen probleem. Tot 48 uur voor de voorstelling (beslist niet later) kunt u uwkaarten (of reservering) ruilen voor een andere voorstelling of ontvangt u van ons een tegoedbon die u bij De Voorveghter gedurende twee seizoenen kunt besteden. Lever deze bon dus weer op tijd in voor een andere voorstelling van uw keuze. Wij brengen €5,00 administratiekosten in rekening per teruggebracht kaartje. Het telefonisch annuleren van reeds in uw bezit zijnde toegangskaarten is niet mogelijk. Niet afgehaalde kaarten worden in rekening gebracht.

Hoe kan ik mijn kaarten retourneren als de theaterkassa gesloten is?
Wanneer de theaterkassa gesloten is, kunt u uw toegangskaarten (o.v.v. uw naam, adres en de reden voor het retourneren van uw toegangskaart) tot 48 uur voor de voorstelling in de brievenbus van theater De Voorveghter deponeren. Binnen enkele dagen krijgt u uw tegoedbon, na aftrek van de administratiekosten, toegestuurd. Heeft u kaarten gereserveerd? Mailt u dan uw gegevens en de reden van uw annulering naar info@voorveghter.nl.

Ik ben mijn toegangskaarten kwijt!
Bij verlies van uw toegangsbewijs dient u contact op te nemen met één van de medewerkers van de kassa, voor aanvang van de voorstelling

Informatie